Etichete

, , ,

Încă de acum 2000 de ani există două lucruri în faţa cărora noi, fetele, nu avem niciodată câştig de cauză când vine vorba ca băieţii să aleagă. Primul dintre ele este fotbalul (sub formă de meci difuzat la televizor sau meci văzut pe stadion). Cel de-al doilea este, ati ghicit, fotbalul, dar de data acesta sub formă de meci cu „băieţii” pe teren, în curtea şcolii, în sală, pe tăpşan sau sub formă de Fifa 98, Fifa 2001, apoi 2003, 2006, 2007, 2008…

În acesta seară…fotbal la televizor: România joacă împotriva Bulgariei penultimul meci din campania de calificare la EURO 2008. Ştiu şi-mi place, dar dintr-o răzvrătire prostească nu mă uit. Protestez! Bineînţeles că am pierdut în faţa meciului; nici tzatziki de la grecesc, nici orezul cu fructe de mare de la chinezesc nu a avut mai mult succes… Nu sunt nici prima, nici ultima. De fapt, în primăvara anului 2001, FIFA informa că peste 240 de milioane de oameni joacă regulat fotbal, în peste 200 de ţări de pe întreg globul.

fotbal1.jpg*

Consolarea mea? O „porţie” zdravănă de Prison Break şi una şi mai şi de floricele.

Şi totuşi, oricât de tare ar fi serialul acesta (voi reveni cu un post dedicat lui; de fapt, cu un roman sau, şi mai bine, cu o lucrare de licenţă „închinată” Wentworth Miller– prietenii stiu de ce!), nu mi se pare cel mai potrivit mod de a petrece o seară de sâmbătă.

 

