Etichete

,

De departe, cea mai stupidă reclamă pe care am auzit-o la radio în ultima jumătate de an este la Citroën C3 Séduction. Este dialogul dintre preot şi o tipă (sic!) la spovedanie (am auzit reclama la Radio 21).

„- Părinte, am căzut în păcat!

– Mărturiseşte, fata mea!

– Îmi doresc un C3.

– 20 de mătănii şi post negru 7 zile şi o să fii iertată.

Vei rezista tentaţiei? Citroën C3 Séduction…de la 9800 de euro fără TVA. Livrare imediată în limita stocului disponibil”. Ultima parte este spusă de o domnişoara pe un ton lasciv, gata să te ducă în ispită. Evele astea!

Dacă pentru că a visat la un C3, tipa a primit un asemenea canon, eu (care tânjesc după un Peugeot 407, dar m-aş „mulţumi” cu un BMW Seria 5 sau cu un Hyundai Tucson) am locul asigurat lângă un cazan plin cu smoală…nimic nu mă mai poate salva.

P.S.: Nu că aş fi cârcotaşă (ba da!!!), dar parcă spovedania era confidenţială!

