Ce este mai important? Să încerci să fii pe placul a cât mai multă lume sau să faci în aşa fel încât la sfârşitul unei zile să poţi trăi tu cu tine, cu deciziile pe care le-ai luat, cu vorbele pe care le-ai spus?

Azi am hotărât să „bat în cuie” faptul că niciodată nu voi putea mulţumi pe toată lumea din jurul meu…Dacă e nevoie îmi imprim asta pe un tricou sau îmi fac un magnet de pus pe frigider…

E aşa o povară să încerci mereu să te ridici la aşteptările celorlalţi pentru tine sau să încerci să placi unui număr cât mai mare de persoane! În fond, „dacă am trăi după părerile celor din jur, la ce bun să mai avem propriile păreri?”* Ştiu de ce: pentru că nu trăim izolaţi, ci într-o comunitate în care, dacă fiecare ar face ce ar vrea, s-ar ajunge la haos…

Ei, nu e cazul să mergem atât de departe…Cred doar că suntem îndreptăţiţi (suntem suficient de maturi, de experimentaţi, de libertini sau invocaţi voi orice alt motiv…) să facem lucrurile şi „our way”. Dacă greşesc procedând aşa, caut vinovatul în oglindă; dacă am dreptate, mă simt bine în pielea mea, fără să devin trufaşă. Oricum ar fi, acumulez experienţă.

* Replică din filmul „A good woman„.

