Cât de tare! Chiar mă simt un omuleţ important! Denisa mi-a trimis prima leapşă! Ruşine mie… am descoperit-o după aproape două săptămâni, dar tot un omuleţ important mă simt… cineva s-a gândit la mine!

Deci, să vorbim despre cadoul preferat de la…Moş Nicolae. Out of date? Nici vorbă! Doar vine în curând celălalt Moş, aşa că rămânem tot în sfera „cadouri”, „dorinţe”, „doruri”…

1. Cel mai frumos cadou pe care l-am primit a fost şi cel mai neaşteptat. Am primit prăjiturica mea preferată, frumos ambalată, de la cineva drag tare. Nu credeam că îşi va mai aminti şi totuşi…

Am primit şi telefon de la Moşu’-mami la prima oră şi asta mi-a înseninat ziua. Am primit şi dulciuri şi fructe pe care numai Moş Nicolae trebuie să le fi lăsat acolo, deoarece în cameră nu mai era decît colega mea 😉 .

2. Ce aş fi vrut să primesc? Hmm… cum să o spun fără să sune „şablonistic”? Aş fi vrut să primesc acea îmbrăţişare ce mă umplea de căldură şi de putere, aş fi vrut să îmi găsesc cizmuliţele pline cu garanţia că nu va mai fi nimic urât şi greu şi că singurătatea există doar atâta vreme cât îi permitem noi să existe… Poate la anul sau poate se ocupă Moş Crăciun de asta…

