Etichete

,

Scriam aici despre cea mai ciudată combinaţie de termeni tastaţi într-un motor de căutare ce a condus către blogul meu şi am promis că stau cu ochii pe statistici. Ei, bine, am descoperit următoarea alăturare comico-tragică de astfel de cuvinte: „adidaşi aurii de (sic!) bărbaţi„. Când am citit prima oară expresia, imaginea ce mi s-a format în minte a fost cea a unor adidaţi mărimea 42 pe puţin, strălucind de îţi iau ochii, de parcă bărbatul s-ar fi încălţat cu două aparate de sudură…în funcţiune.

O fi el Crăciunul şi om vrea să ne întrecem în cadouri care mai de care mai originale, dar iubitul meu nu va purta adidaşi aurii, nici dăruiţi de mine, nici primiţi de la altcineva, nici cumpăraţi de el. Îmi pare rău pentru pretendenţii mei care ar putea să aibă asemenea gusturi…

adidasi-aurii.jpg*

