Etichete

, ,

…că ai un singur ficat! Ai grijă de el!

Inspirat mesajul imprimat pe tricoul lui Andi Moisescu, pe care l-a purtat în emisiunea „ApropoTV” de duminica trecută; mai pregnant şi mai original decât „Sărbători fericite” sau „Ho-ho-ho!”.

Emisiunea îmi place… îmi place tonul îndreptăţit zeflemitor al comentariilor sau cum îşi dau cu părerea unii şi alţii despre spoturi publicitare sau „colegi de breaslă”.

În ediţia de duminică am aflat care sunt cele mai „profitabile” patru hituri/”hituri” ale muzicii româneşti. Asta pentru că fiecare artist din România a avut la un moment dat o clipă de inspiraţie divină în care a compus melodia ce avea să îi schimbe statutul, grosimea portofelului şi să-l transforme dintr-un neica-nimeni sau dintr-o legendă uitată într-o prezenţă aproape obsedantă la radiouri, televiziuni, deci în vieţile noastre 🙂 .

Iată care sunt cele mai „bănoase” patru hituri din muzica autohtonă de după 1990:

Locul 4: Liberă la mare- Andre

Locul 3: Oooooooooooooooo(ooooooo…)f, viaţa mea- Costi Ioniţă şi Adrian Copilul Minune, alias Adrian Minune şi, mai nou, Adi de Vito.

Locul 2: Ţi-am dat un inel- Holograf.

Locul 1: (sunt convinsă că vă aşteptaţi la asta!) Dragostea din tei– O-Zone (apare pe Wiki!!!)

