Etichete

, ,

Dap, iată-mă în ajun de ajun de An Nou scriind pe blog. Parca aş vrea la săniuş- şi am pârtie. De fapt, pot să fac câte o pârtie pe fiecare deal din împrejurimi. Dar nu am suflet pentru asta. Sau, mai puţin poetic spus, nu am chef… Gaşca mea este, hmmm, cum să spun… împrăştiată care-n \’ncotro. Eu sunt tot acasă… şi dacă sunt acasă, mai trag din când în când cu ochiul la televizor. Ce mi-a fost dat să văd azi? Ceva haios care să îmi amintească de faptul că trăim într-o lume colorată şi plină de contradicţii şi surprize.

Să vă explic: postul de televiziune local NovaSat este acel tip de post tv care difuzează în permanenţă anunţuri. De toate pentru toţi: posturi disponibile în zonă, mesaje de felicitare pentru aniversări, vânzări şi cumpărări, aţi prins ideea. Pe fundal se aude radio Info Pro. Ei bine, azi am nimerit pe NovaSat la secţiunea de necrologuri. Nimic neobişnuit până aici. Doar că pe fundal se auzea \”Gaşca mea\” al celor de la Hi-Q.

Mă întreb: cât de ironic/sadic este să citeşti pe ecran: \”Condoleanţe familiei îndoliate etc.\” şi în urechi să-ţi duduie \”Gaşca mea nu poate să stea liniştită/ Nicio clipă\”? Ooo, ba eu cred că s-a liniştit şi încă de tot… Cât despre \”Hai şi tu dacă simţi aşa…\”, no thanks!

